четверг, 17 апреля 2014 г.

 Способи записи

 У математиці

У математиці підставу системи числення прийнято вказувати в десятковій системі в нижньому індексі. Наприклад, десяткове число 1443 можна записати як 1443 10 або як 5A3 16.

У мовах програмування

У різних мовах програмування для запису шістнадцятиричних чисел використовують різний синтаксис:
  • В Ада і VHDL такі числа вказують так: "16 # 5A3 #".
  • В Сі і мови схожого синтаксису, наприклад, в Java, використовують префікс "0x". Наприклад, "0x5A3".
  • У деяких асемблерах використовують букву "h", яку ставлять після числа. Наприклад, "5A3h". При цьому, якщо число починається не з десяткової цифри, то для відмінності від імен ідентифікаторів (наприклад, констант) попереду ставиться "0" (нуль): "0FFh" (255 10)
  • Інші асемблери (AT & T, Motorola), а також Паскаль і деякі версії Бейсіка використовують префікс "$". Наприклад, "$ 5A3".
  • Деякі інші платформи, наприклад ZX Spectrum в своїх асемблерах (MASM, TASM, ALASM, GENS і т. д.) використовували запис # 5A3, зазвичай вирівняну до одного або двох байт: # 05A3.
  • Інші версії Бейсіка використовують для вказівки шістнадцятиричних цифр поєднання "& h". Наприклад, "& h5A3".
  • У Unix-подібних операційних системах (і багатьох мовах програмування, що мають коріння в Unix / linux) недруковані символи при виведенні / введенні кодуються як 0xCC, де CC - шістнадцятковий код символу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий